HTML

I'm into reality -

Friss topikok

Címkék

adolf (1) aguilera (1) anarchia (2) anne (1) átbaszás (1) Avril (1) bam (1) béna (1) beyoncé (1) blog (1) Bono (1) britney (1) celeb (1) christina (1) deszkás (1) divat (1) duff (1) esszé (2) filozófia (1) frank (1) gaga (1) gazdag (1) gázkamra (1) gördeszka (1) goth (1) gulág (1) háború (1) hilary (1) hilton (2) hitler (2) holokauszt (2) internet (1) írás (1) jackass (1) Jackson (1) kiközösítés (1) koncentrációs (1) krematórium (1) kritika (4) külsőség (1) Lady (1) Lavigne (1) lola (1) margera (1) média (5) michael (1) mtv (2) munkatábor (1) music (1) náci (2) napló (1) oltás (5) Paris (2) pistols (1) Playboy (1) politika (2) politizálás (1) punk (1) Ribanc (1) sex (1) spears (1) szegény (1) szerelem (1) szexualitás (1) Sztár (1) tábor (1) television (1) tinisztár (2) tolerancia (1) tv (2) változás (1) vans (1) verselemzés (1) vh1 (1) világháború (2) vivatv (1) youtube (1) zene (1) zsidó (2) Címkefelhő

Az MTV csodálatos világa

2010.05.24. 17:01 aet3qe

Nem gondoltam volna, hogy erről írni fogok, de hát a dolog sokáig foglalkoztatott, és eléggé fel is basz ahhoz, hogy szóba hozzam. Egyszerűen csak pár MTV-vel kapcsolatos dologba szeretnék belekötni, amik közül az összes alapja a név. A csatorna neve MTV, ami a Music TeleVison-re utaló mozaikszó. Ez igazán aranyos, csak én nem nagyon értem, hogy miért éppen music? Zene? Mikor? Hol? Én az MTV-n kb reggel 9-kor látok (hallok) zenét, meg éjszaka. Főműsoridőben nem túl gyakran, esetleg csak elvétve...

Egyik nap végignéztem egy listát az MTV-n, névszerint a "Top 50 American Rockstars"-t. Aznap reggel kapcsolgattam a tv-t, ezt is reklámozták, ahogy megláttam, rohantam felírni az időpontot, hogy el ne felejtsem... Az adott időben serényen be is kapcsoltam a szennyládát, gondolván, hallgatok jó kis rockzenét (jegyezzük meg, ez az MTV-n még magánál a zenénél is ritkább...), hallok pár információt a nagy rocksztárokról, lesz egy kis Guns N' Roses Slash-sel, Nirvana Kurt Cobainnel... Elkezdődik a műsor és megjelenik előttem Jared Leto és a 30 Seconds to Mars két másik tagja, és közlik, hogy ők most 5 órán keresztül ott fognak ülni, én meg hallgathatom az ő általuk összeszedegetett (rock)zenéket. Igen, volt Guns N' Roses, meg Nirvana is, de 48 (na jó, volt még pár normális zene) közé beékelődve nem volt egy leányálom. Namost, a műsor címe "Top 50 Amerikai rocksztár", és mégis ott volt a My Chemical Romance, meg a Fall Out Boy, szóval még csak azt sem lehet mondani, hogy hűű- meg hááádenagy rocksztárok számai szerepeltek a listán, szóval egy "Top 50 amerikai banda a 30STM szerint" nevet elvártam volna.

Lépjünk túl, jöjjön a többi műsor. Az MTV weboldalán puskáztam egy kicsit a műsorokból, írok egy pár olyanról, amit már volt szerencsétlenségem megnézni. Kezdjük a 50 Cent: Pénz és hatalom nevűvel, mer'hát ugye az az első. A dolog itten arról szól, hogy 50 Centnek sincs elég luxusvillája 50 Cent keres egy embert, aki kiváló üzletember (na, persze ott egyik sem az, de majd csak azok lesznek, vagy nem.), és ofkorz a nyertes kap 100.000 dollárt. Szubjektívan megjegyzem, 50 Cent-tel a faszom is ki van, mindig is ki lesz, tőlem csinálhat amit akar, de nem igazán vagyok kiváncsi. Btw a pénze se kéne...
A következő remekmű a Dismissed. Hát régebben unalmas délutánjaimon ebből is láttam pár részt, de ettől sem mentem le hídba, sőt. Adott egy lány/srác, aki mellé oda raknak 2 egyedet az ellenkező nemből, (vagy neadjisten a saját neméből), és akkor ott van, mennyé' vele randizni, beszélgess vele, teszteld le a csóktudását, fogdosd meg a seggét, és válassz a kettő közül természetesen nem a két utóbbi szempont szerint. Jajj, a listában a következő műsör a Dupla élvezet, ami ugyanolyan színvonalas, mint Tila Tequila színjátéka, csak itt éppen két biszexuális kurvával, akik amúgy ikrek. Höhö, nem is kell többet mondanom róla...
Tovább a listában, megjelenik a Jackass. A jó öreg Jackass. Az egyetlen (persze még a hasonlók...) olyan műsor az csatornán, amit képes vagyok megnézni. Viszont nekem néha már nagyon oda nem illőleg hat, ugyanis Tila Tequila leszbikus jeleneti valahogy nem férnek össze Bam Margera törő-zúzó ötleteivel. Na jó, mégis. Mind a kettőt kajálják a népek, minden a kettő termeli a lét, mint atom. Ésszerűen a Tila-rajongók nem nézik a Jackass (hope so), és a Jackass-rajongók sem Tilát, de hát ki tudja.
Még egy műsort, léccilécci. :D Paris Hilton öribarit keres. Az egy dolog, hogy párt keresel magadnak, akivel úgyis csak lefekszel one time, aztán mehet, na de barátot keresni, ráadásul 'öribarit'? Ez szerintem a legalja... De hogy ha van még lejjebb, az az, hogy a műsor győztese, Brittany (aki amúgy nem Paris-szintű) egy ideig Paris-szel lógott, aztán a drága örökösnő ki is tette a szűrét. A csajnak sem az volt a célja, hogy puszipusziöribarija legyen Paris-nek, de hát ha már annyira szeretnék elhitetni a világgal, hogy ez a barátkeresés komoly érzelmi alapokra építkezik (csak tessék megnézni egy részt a műsorból), akkor talán a média előtt is eljátszhatnák, hogy örökbarátok lettek.

4 komment

Címkék: zene tv mtv vh1 television music átbaszás hilton jackass bam margera Paris

A bejegyzés trackback címe:

https://imintoreality.blog.hu/api/trackback/id/tr666041407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

titicat. 2010.05.25. 22:19:14

végre valaki aki teljesmértékben megfogalmazta hogy milyen az MTV :P egyébként egyetértek veled,sajnos rengeteg gány sorozatot adnak...de a jackasst énis szeretem ;D meg a nitro circust :P csak kár hogy az éjszaka közepén hajlandóak csak normális műsorokat adni -_-' egyébként szeretem a blogot,tetszik ahogy és amiről írsz (Y) rendszeresen olvaom ;D csak így tovább :D csókk.

V 2010.05.26. 20:32:40

fuu, nagyon örülök, hogy tetszik, ha pedig olvasod is, akkor főleg. :D én amúgy nem nézek mtv-t, sőt tv-t se nagyon, de akkor is inkább éjszaka, mert tényleg akkor vannak a legjobb műsorok. de ez mindegyik csatornánál így van sajnos...

titicat. 2010.05.26. 20:40:23

énse gyakran nézek tv-t,olyannyira hogy az én szobámban nincs is tv :P az éjjeli tv nézés sportját a konyhában művelem ;D

V 2010.05.26. 21:44:34

nekem van, de hát amennyit az be van kapcsolva... :D ha nem tudok elaludni max south parkot nézek, és ebben kb ki is merül a tv-zés.
süti beállítások módosítása