Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

I'm into reality -

Friss topikok

Címkék

adolf (1) aguilera (1) anarchia (2) anne (1) átbaszás (1) Avril (1) bam (1) béna (1) beyoncé (1) blog (1) Bono (1) britney (1) celeb (1) christina (1) deszkás (1) divat (1) duff (1) esszé (2) filozófia (1) frank (1) gaga (1) gazdag (1) gázkamra (1) gördeszka (1) goth (1) gulág (1) háború (1) hilary (1) hilton (2) hitler (2) holokauszt (2) internet (1) írás (1) jackass (1) Jackson (1) kiközösítés (1) koncentrációs (1) krematórium (1) kritika (4) külsőség (1) Lady (1) Lavigne (1) lola (1) margera (1) média (5) michael (1) mtv (2) munkatábor (1) music (1) náci (2) napló (1) oltás (5) Paris (2) pistols (1) Playboy (1) politika (2) politizálás (1) punk (1) Ribanc (1) sex (1) spears (1) szegény (1) szerelem (1) szexualitás (1) Sztár (1) tábor (1) television (1) tinisztár (2) tolerancia (1) tv (2) változás (1) vans (1) verselemzés (1) vh1 (1) világháború (2) vivatv (1) youtube (1) zene (1) zsidó (2) Címkefelhő

filózás erről-arról

2010.04.24. 17:42 aet3qe

Most nincs megadott téma, csak így ami jön:

Igaz szerelem
: Hát én tényleg nem szeretnék itt most személyeskedni, de ez a dolog mostanában nagyon foglalkoztat. Igen, szeretnék egy olyan embert magam mellé, akivel közös az érdeklődési körünk, ugyanolyan az életfelfogásunk és a gondolkodásunk... ha találkoznék egy ilyen emberrel (na igen...), és egymásba is szeretnénk, akkor úgy gondolnám, ez az igaz szerelem. De mi van, ha a szerelem elmúlik? Jó hinni benne, hogy örökké tart, de erre nincs garancia. Tényleg bármi közbejöhet. valamelyik nap olvastam valahol, hogy a szerelem múlandó, és azok a dolgok, amiket az előbb felsoroltam inkább a barátokra jellemzők. Lehet benne valami. Igazából nem értem ezt az egészet... barát az kell, ez stimmel. De mi van a szerelemmel? Ez is egy emberi érzés, tehát kell. De akkor milyen az ideális, igazi szerelem? Ha heti 7-szer dughatunk, vagy azok a dolgok amiket én felsoroltam?
április 26. Azzal egészíteném ki, hogy a mai világban nagyon nem menő, ha 14 évesen még nem smároltál és nem jártál még senkivel, ezért sokan törekednek arra, hogy minél előbb találjanak maguknak valakit, és szarnak rá, hogy most szeretik-e az illetőt, vagy ha éppen az az illető tényleg szerelmes beléjük, ők meg szimplán szakítanak a másikkal azért, mert "csak arra kellettél, hogy legyen valakim...". Ezt az egészet egy most megtörtént dologból írom, két ismerősöm két hétig tartó "kapcsolata" példáján. a "csak kell valaki" fél a fiú volt, a "tényleg szerelmes vagyok" fél pedig lány. És akkor most a lányról egy kicsit. Ez a második ilyen kapcsolata, az első 1 hétig tartott, a fiú ugyanazért dobta ki, mert "csak kelett neki valaki"... A lány állítólag halálosan szerelmes volt mindkét fiúba, az első szakítás után az öngyilkosságra is gondolt... Majd talán írok még róla, hogy mennyire undorítónak találom az önsajnáltatókat, de ez a lány tényleg az. Egy az, hogy mind a két fiúval a kapcsolatuk előtt körülbelül 3 mondatot beszélt, a másik, hogy 1 vagy 2 hét, de szerintem még 2 hónap után sem lehet igazán beleszeretni valakibe annyira, hogy teljes depresszióba zuhanjunk. Ráadásul ők akkor sem beszéltek túl sokat, amikor együtt voltak... Suliban találkoztak, megpuszilták egymást, álltak egymást mellett és ennyi volt a nagy párkapcsolat 14 éves fiatalok részéről.

Anarchia a médiában: Pont az előző bejegyzés posztolásakor mentem fel a vans.com -ra (hogy mért, ne kérdezzétek, én sem tudom...), és erre egyből mit látok?...:


Fogalmam nincs, a Sex Pistols már megint hogy jutott el a Vans-ig. Tudom, hogy mostanában, 30 évvel az aranykoruk után nagyon kommersz banda lettek, de akkor is... Vans+Sex Pistols?? Ráadásul már megint anarchiával megnevezve... Eleve nem gondolom, hogy a Sex Pistols-nak van köze az anarchiához... Persze, persze enerki in dö júkééééééj... Azt a szegény számot inkább nem részletezem... De arra kíváncsi lennék, hogy a Vans mennyit kaszált azzal a this is the anarchy felirattal...
Majd folytatom még.

4 komment

Címkék: média sex szerelem anarchia vans pistols

A bejegyzés trackback címe:

https://imintoreality.blog.hu/api/trackback/id/tr16041411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pad 2010.04.25. 09:52:54

én szeretem a sex pistolst, és egyre több sex pistolsos slip-ont láttam vaterán. :D

V 2010.04.26. 20:00:14

a zenéjüket én is szeretem, a különböző cuccok sex pistols felirattal nem nagyon izgatnak...:D az egész bandából csak pénzkeresés lett, közbe állítólag ők voltak a nagy "punk" banda...

pad 2010.04.27. 16:05:58

akkor már inkább ramones. :)

V 2010.04.27. 19:16:38

úgyúgy :D az 1000%, hogy ők voltak az elsők, a sex pistols csak egy menedzsertalálmány volt, már akkor is csupán pénzkeresés céljából alapították meg, hogy őket hívják az első igazi punk bandának, közbe csak egy ramones-utánzat volt...
süti beállítások módosítása