HTML

I'm into reality -

Friss topikok

Címkék

adolf (1) aguilera (1) anarchia (2) anne (1) átbaszás (1) Avril (1) bam (1) béna (1) beyoncé (1) blog (1) Bono (1) britney (1) celeb (1) christina (1) deszkás (1) divat (1) duff (1) esszé (2) filozófia (1) frank (1) gaga (1) gazdag (1) gázkamra (1) gördeszka (1) goth (1) gulág (1) háború (1) hilary (1) hilton (2) hitler (2) holokauszt (2) internet (1) írás (1) jackass (1) Jackson (1) kiközösítés (1) koncentrációs (1) krematórium (1) kritika (4) külsőség (1) Lady (1) Lavigne (1) lola (1) margera (1) média (5) michael (1) mtv (2) munkatábor (1) music (1) náci (2) napló (1) oltás (5) Paris (2) pistols (1) Playboy (1) politika (2) politizálás (1) punk (1) Ribanc (1) sex (1) spears (1) szegény (1) szerelem (1) szexualitás (1) Sztár (1) tábor (1) television (1) tinisztár (2) tolerancia (1) tv (2) változás (1) vans (1) verselemzés (1) vh1 (1) világháború (2) vivatv (1) youtube (1) zene (1) zsidó (2) Címkefelhő

Szexualitás és a média

2010.04.11. 14:01 aet3qe

Ez a téma teljesen véletlenül jutott eszembe, de úgy gondolom, minél előbb írnom kell róla. Mint tudjuk, a médiának manapság óriási befolyása van az emberek életére: mindennapjaira, cselekvéseire, gondolkodására. A média egy undorító gépezet, amit ugyanolyan emberek üzemeltetnek, mint mi vagyunk. Ugyanolyanok, de talán mégis okosabbak, mint egy átlagember. Egyszerűen tudják mi kell a népnek, mivel lehet ölni az agysejteket, és ami a legfontosabb: mivel lehet a legtöbb pénzt kaszálni.

A jelenlegi téma leginkább a férfiakat érinti. A férfiak nem a legjobb kifejezés, mert már a tizenéves fiúk is rá vannak kattanva a pornóra, a szexlapokra, és csorgatják a nyálukat, ha egy fürdőruhás csajt látnak a tv-ben. Ez persze nem baj, ez bennük van. De a média ezt kihasználva az összes lehető helyre beépíti a szexualitást. Gondoljunk bele... A reklámok tele vannak szexi nőkkel és minden hirdetésen ott vannak. A logika teljesen egyszerű. Egy hímnemű egyed meglátja a reklámot, megtetszik neki a nő, és egyből rohan megvenni az adott terméket.



A dolog nem csak a kereskedelemben fordul elő, hanem sajnos a zeneiparban is. Christina Aguilera, Beyoncé, Britney spears, vagy egy frissebb név: Lady Gaga. Mindegyik egy szexuálisan túlfűtött ribanc (igen, azok), akikkel milliódollárokat keresnek a lemezgyártó cégek, na meg persze ők maguk is. A klippjeikben egy szál bugyiban meg melltartóban rázzák magukat, a lemezborítóikon talán még ennél is kevesebb ruhadarabot viselnek, minden lehető reklámba belerakják őket, de természetesen nem melegítőnadrágban meg baseball sapkában, hanem mindent megmutató ruhácskákban. példa
A témáról túl sok mindent már nem tudok elmondani, szerintem teljesen egyértelmű, amit eddig leírtam.

2 komment

Címkék: média tv szexualitás britney spears christina beyoncé aguilera gaga Lady Playboy

A bejegyzés trackback címe:

https://imintoreality.blog.hu/api/trackback/id/tr666041416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

crazy girl♥ 2010.04.16. 12:15:31

durva kép... és igazad van amit a szövegben írtál :D

V 2010.04.26. 20:01:59

na annak örülök, ha egyetértesz. :)
süti beállítások módosítása