Ez a téma teljesen véletlenül jutott eszembe, de úgy gondolom, minél előbb írnom kell róla. Mint tudjuk, a médiának manapság óriási befolyása van az emberek életére: mindennapjaira, cselekvéseire, gondolkodására. A média egy undorító gépezet, amit ugyanolyan emberek üzemeltetnek, mint mi vagyunk. Ugyanolyanok, de talán mégis okosabbak, mint egy átlagember. Egyszerűen tudják mi kell a népnek, mivel lehet ölni az agysejteket, és ami a legfontosabb: mivel lehet a legtöbb pénzt kaszálni.
A jelenlegi téma leginkább a férfiakat érinti. A férfiak nem a legjobb kifejezés, mert már a tizenéves fiúk is rá vannak kattanva a pornóra, a szexlapokra, és csorgatják a nyálukat, ha egy fürdőruhás csajt látnak a tv-ben. Ez persze nem baj, ez bennük van. De a média ezt kihasználva az összes lehető helyre beépíti a szexualitást. Gondoljunk bele... A reklámok tele vannak szexi nőkkel és minden hirdetésen ott vannak. A logika teljesen egyszerű. Egy hímnemű egyed meglátja a reklámot, megtetszik neki a nő, és egyből rohan megvenni az adott terméket.
A dolog nem csak a kereskedelemben fordul elő, hanem sajnos a zeneiparban is. Christina Aguilera, Beyoncé, Britney spears, vagy egy frissebb név: Lady Gaga. Mindegyik egy szexuálisan túlfűtött ribanc (igen, azok), akikkel milliódollárokat keresnek a lemezgyártó cégek, na meg persze ők maguk is. A klippjeikben egy szál bugyiban meg melltartóban rázzák magukat, a lemezborítóikon talán még ennél is kevesebb ruhadarabot viselnek, minden lehető reklámba belerakják őket, de természetesen nem melegítőnadrágban meg baseball sapkában, hanem mindent megmutató ruhácskákban. példa
A témáról túl sok mindent már nem tudok elmondani, szerintem teljesen egyértelmű, amit eddig leírtam.